Followers

Friday, 3 June 2011

DOMO AWEKKU


AWEKKU
comey x??? baru takel kat gaint baru2 nie...dia kata bak dulu RM39.90 baru dpt dia apa lagi kasi loh dah kepunan awek dah nie... balik2 terus peluk...cium...tidor sekali mlm tu dasyat betul...hahahahaha skung pown dok wat cam tu lagi...org kata awek mesti arr syg kan2...huhuhu...pas tu plak rmai owng ada awek cam nie mcm mna depa clon awek aku nie... waduh2 awakku diklon oleh pihak yg tidak pertanggungjawab...KEJAM!!! mlm2 selalu jgk sembang n dia nie tapi yg aku heran dia nganga jer...eleh x heran pown dia wat cam tu sbb tu lah kami bahagia...x besa gaduh pown kan2 domo kan...walaupown awekku cacat aq tetap meyanyangi dia seadanya...hahahahahahahahahahahahaha...